Het LOL topic
Moderator: Moderators
- leo-rcc
- Site Admin

Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
En hier woon ik dan ongeveer
Architect had ontwerpfoutje gemaakt en met een beetje wind is het winkelcentrum dicht.
http://www.dumpert.nl/mediabase/605201/ ... rmeer.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/605201/ ... rmeer.html
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Hebben jullie ook al wat van de promo filmpjes op Discovery Science gezien? Echt goed:) kan ze helaas niet op hun site nog op youtube terug vinden.
2 ind. robot armen die klooien met een windmolen en huisje; wat printjes en 220v; en een Jenga toren. Heel leuk gemaakt.
2 ind. robot armen die klooien met een windmolen en huisje; wat printjes en 220v; en een Jenga toren. Heel leuk gemaakt.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Ik werd vanmorgen door mijn vader gebeld met de vraag of ik de KTM Crosser twee maanden geleden, toen ik hem het laatst gebruikt had, op het stuurslot gezet had. Hij staat altijd gewoon in de voortuin (al ruim een jaar ofzo) en hij is vanmorgen door de politie in de sloot aan getroffen
Het was mijn vader en ik geen eens opgevallen dat hij er niet meer stond toen we vanmorgen naar werk / school gegaan zijn. En het vermoeden is dat hij Zaterdag op Zondag mee genmomen is.

Het was mijn vader en ik geen eens opgevallen dat hij er niet meer stond toen we vanmorgen naar werk / school gegaan zijn. En het vermoeden is dat hij Zaterdag op Zondag mee genmomen is.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
-
-