nieuw

Nieuw op het forum? Nieuw team? Stel je hier even voor aan het publiek.
Post Reply
darksight1994
Posts: 56
Joined: Mon May 25, 2009 9:12 pm
Location: Limburg

nieuw

Post by darksight1994 » Tue May 26, 2009 5:00 pm

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en in het hele gebeuren.Heb wel eens wat op tv gezien maar het bouwen ervan heb ik nog geen ervaring. Ik doe 3 vmbo gt op het moment volgend jaar theoreteisch en mischien daarna ict opleiding of met mechanica. Ben nog aan het kijken of ik alles kan betalen. en moet nog kijken wat voor robot ik met vrienden ga bouwen..Als iemand tips heeft voor mij. alles is welkom :D

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Tue May 26, 2009 5:57 pm

...Hey hallo, welkom!

De belangrijkste tip die gegeven kan worden is; Zoek zoveel mogelijk informatie hier op het forum en bij het hoofdstuk bouwen (te vinden in het menu links van hier <-- ) Heel veel van de vragen die jij kan hebben worden hierin uitgelegd en zijn waarschijnlijk ook al eens gesteld binnen dit forum.

Het begin is lastig en kan tijd kosten, zorg dat jullie goed nadenken over wat voor machine en in welke gewichtsklasse je wilt gaan bouwen. De klasses die heden ten dagen veel gebruikt worden zijn antweights 150gr. Raptors 6kg en featherweights 13.6 De kosten voor deze machines liggen niet heel erg veel uit elkaar. Afhankelijk van de onderdelen ben je 200 tot 600 euro kwijt. Goedkoper kan, duurder zeer zeker ook.

In ieder geval, succes met jullie bot en schroom niet vragen te stellen...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests