The Doctor stelt zich voor

Nieuw op het forum? Nieuw team? Stel je hier even voor aan het publiek.
Post Reply
The Doctor
Posts: 6
Joined: Fri Feb 20, 2009 11:14 pm

The Doctor stelt zich voor

Post by The Doctor » Sun Feb 22, 2009 6:49 pm

Dag mensen,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Leon, 17 jaar oud. Ik zit nu in 5 vwo, en als hobby bouw ik robots. Niet direct vechtrobots, maar dat komt nog wel :twisted:

Grz,

Leon

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sun Feb 22, 2009 9:37 pm

Leon, welkom op ons forum! Natuurlijk hopen wij dat je snel aan een vechtrobot gaat beginnen. Met de Featherweights hebben wij jaarlijks verschillende competitiedagen waar je zo bij in kunt stappen en je, als je dat niet wilt, ook niet direct in het diepe wordt gegooit. De Featherweight klasse is een goede en leuke klasse om in te beginnen en in door te groeien. Tips en weetjes zijn hier op het forum genoeg te vinden, of kom eens langs op één van onze evenementen!
Hoe dan?

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Sun Feb 22, 2009 11:07 pm

...Hey Leon, welkom alhier op 't forum. Wij zijn allemaal redelijk verspreid over het land, dus mocht je hulp nodig hebben of iemand om naar je machine te kijken is er best kans dat er iemand in de buurt woont. Mocht je in de omgeving van wormerveer wonen is het helemaal prettig, kan je af en toe helpen met het inladen van de arena :P.

Maar goed, ik wens je hier een fijne tijd en hopelijk kom je snel eens langs tijdens de evenementen...

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Sun Feb 22, 2009 11:22 pm

Hoi Leon, groetjes van je zuiderburen.

Babeth en ik zitten nabij Brussel, en als hardcore roboteers heten we je welkom op't forum. En in Huize Chaos als je gek genoeg bent. :P
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests