Nieuw

Nieuw op het forum? Nieuw team? Stel je hier even voor aan het publiek.
Post Reply
xMARKx
Posts: 47
Joined: Tue Dec 02, 2008 7:18 pm
Location: Maarssen
Contact:

Nieuw

Post by xMARKx » Sat Dec 06, 2008 4:40 pm

Hoi ik ben Mark, 27 uit Maarssen... een tijdje geleden (na een gesprek in de pauze met collega's over hoe cool robotwars was) eens op internet rond gekeken of het in Nederland ook nog steeds speelde... nu heb ik besloten om een featherweight te gaan bouwen (en verklaren mn collega's me voor gek)

Ik heb in middels van Carlijn 2 boeken overgenomen (haar eigen boekje en Kick'in bots), uren battlebots en robotwars afleveringen gekeken op internet voor inspiratie en mn eigen middelen bekeken... Ik ben nu van plan om een featherweight versie van "BIOHAZARD" te gaan bouwen.

Ik werk als monteur in een garage die gespecialiceerd is in de restauratie en onderhoud van klasieke alfa romeo's en het rally klaar maken, daar naast doen we ook moderne Italiaanse auto's.
Verder speel ik nog in 2 bands (Eye of Judgement en Grindpad) waar ik bass in speel (heeft weinig met Robotwars te maken maar is ook een mooie hobby :wink: )
Daarnaast rijd ik nu al een tijdje met een Bigscale RC FG Beetle, maar aangezien deze een 2 takt motor heeft wordt dit wel een nieuwe uitdaging.
Oh en ik heb een aardige collectie 1e generatie Transformers
:wink:

Nou dat was wat basic info over mij en mn plannen voor mijn bot... ik ben altijd druk (misschien soms te druk) maar ik denk dat ik nog wel ruimte heb voor deze hobby :D

User avatar
iiyama87
Posts: 649
Joined: Wed Sep 15, 2004 2:40 pm
Location: Bij bergen op zoom
Contact:

Post by iiyama87 » Sat Dec 06, 2008 5:30 pm

Hallo Mark, welkom op het forum!

Robotwars is een leuke maar ook verslavende hobby!

Leuk om te lezen dat je een featherweight versie van biohazard gaat maken, heb je al wat onderdelen?
Voordeel als je in een garage werkt is dat je gemakkelijk aan ruitenwisser motoren kan komen. Kan erg van pas komen in je robot!