regels en respect

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

Babeth schreef:Jeroen! is sowieso een rampgebied
Sinds waneer ben ik een rampgebied?
Gebruikersavatar
Ralph
Berichten: 35
Lid geworden op: di jul 29, 2003 3:38 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Ralph »

Fijn hoor, zo'n lullige opmerking :?
'veni, video, vincebo'
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Jeroen ,je weet wat Babs wil zeggen, is meer een inside joke dan enige kritiek op jouw woordgebruikt.

Ralph, het is een inside joke, dus je kan het opvatten als lullige critiek, maar is het echt niet.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Of moet ik me nu aangesproken voelen?

Jeroen.

Iedereen communiceert op zijn eigen manier. Ik vind dat je niet zo moeilijk moet gaan doen vanwege wat spelfoutjes of afkortingen. Sommige hier jagen daarmee nieuwe mensen weg die wel serieus interesse hadden. Om te blijven bestaan zijn we juist afhankelijk van nieuwe mensen, anders kunnen we het niet volhouden met RW. Maar door mensen weg te jagen vanwege een paar spelfouten, help je hier alles naar de klote.
Ik ben meestal van mezelf wel bewust als ik iets met spelfouten post. Maar ik neem gewoon de tijd niet om dat te veranderen, omdat ik mijn tijd nuttiger kan gebruiken.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

maddox schreef:Jeroen ,je weet wat Babs wil zeggen, is meer een inside joke dan enige kritiek op jouw woordgebruikt.

Ralph, het is een inside joke, dus je kan het opvatten als lullige critiek, maar is het echt niet.
tja, en sommige mensen hebben blijkbaar gewoon tijd teveel....
is het nu eens klaar? :evil:
Hoe dan?
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Ik had het over de Jeroen uit Oss die heel goed in staat is tot relativerende humor en zelfspot, en wiens leven tot nu toe een mooi voorbeeld is van recht-door-zee eerlijk doordouwen en-we-zien-wel. Wat niet alleen geldt voor de manier waarop hij regelmatig een robot uit zijn mouw weet te schudden, maar wat zeker ook op zijn spelling van toepassing is, en gelukkig weet ik dat hij het goed bedoelt.
Tot nu toe zijn er maar drie wezens die ik als "mobiel rampgebied" heb uitgeroepen en dat zijn mijn kleine broertje, onze jongste kat en Jeroen uit Oss. Het heeft meer te maken met hun begaafdheid om in de problemen te geraken dan enige vernielzucht.
Ik associeer vaak mensen met dingen die ik in mijn leven ben tegengekomen of ik leg een verband tussen hen en een bepaald idee. Zo bestempel ik de Pullie-boys graag als vrolijk gestoord en WJ als een Friese Keikop, Zenith is voor mij een horizon die steeds van ver roept, de Jeroen die we Kos noemen is een heuse Droopy en dat bedoel ik meestal niet negatief. Soms zit er een verbaasde soort respect bij en soms een hilarisch onbegrip. Het maakt deel uit van mijn steeds opnieuw opduikende verbazing over de mensheid en het bestuderen van individuele personen met verrukkelijke ontdekkingen en onverwachte inzichten. Jullie bezorgen me meer amusement en kennis dan de televisie.

Als iedereen maar zijn of haar best doet dan lukt het wel.
Laatst gewijzigd door Babeth op ma sep 29, 2003 10:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Greasy claw Ruud
Berichten: 620
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 5:37 pm
Locatie: de hel
Contacteer:

Bericht door Greasy claw Ruud »

oh 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Alleen 'Ik had het over Jeroen uit Oss' had wel volstaan hoor :)
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

Zenith schreef:Alleen 'Ik had het over Jeroen uit Oss' had wel volstaan hoor :)
10 punten voor Z
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Ja maar dan hadden jullie niet begrepen waarom ik soms plots een lachbui krijg tijdens een live event of een andere bijeenkomst of zelfs maar gewoon naar mensen zit te kijken.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
snijdie
Berichten: 75
Lid geworden op: di aug 26, 2003 1:18 pm

Bericht door snijdie »

Hmmz, een zin in dit topic met 31 woorden zonder onderbreking van interpunctie. De laatste paar woorden gaan er met weinig adem uit :wink: .
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Niet als je zoals ik lessen in koorzang en tuba spelen hebt gehad. Dan leer je alles over adembeheersing.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Henning
Berichten: 618
Lid geworden op: do aug 07, 2003 12:03 am

Bericht door Henning »

idd, dan kun je heel lang lullen.

Henning
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

Babeth schreef:Ja maar dan hadden jullie niet begrepen waarom ik soms plots een lachbui krijg tijdens een live event of een andere bijeenkomst of zelfs maar gewoon naar mensen zit te kijken.
Nee, ik heb het opgegeven te proberen jou te begrijpen. :D
Hoe dan?
Gebruikersavatar
Greasy claw Ruud
Berichten: 620
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 5:37 pm
Locatie: de hel
Contacteer:

Bericht door Greasy claw Ruud »

Babeth schreef:Ja maar dan hadden jullie niet begrepen waarom ik soms plots een lachbui krijg tijdens een live event of een andere bijeenkomst of zelfs maar gewoon naar mensen zit te kijken.
Ik moet zeggen,hier kan ik mijn eigen wel in vinden,ik vind het ook heerlijk om mensen te kijken(sommige dan) 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.