Site update

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
defecto
Posts: 467
Joined: Mon Jul 28, 2003 1:35 pm

Post by defecto » Tue Sep 21, 2004 9:14 am

lol @ bugs: dat zijn dus mijn filmpjes.. :P Ze zijn idd een beetje groot, maar anders is de kwaliteit echt bagger. Kan iemand me eigenlijk vertellen hoe ik ze met divx kan coderen ofzo zegmaar? Want dan worden ze wel aanzienlijk kleiner.

Edit: Clip 001 is trouwens iets van 10 min. lang. De rest van de filmpjes is korter.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Tue Sep 21, 2004 9:25 am

Voor het comprimeren van div-x heb je div-x pro of dr. divx nodig.
Ik dacht dat in de pro versie ook spy-ware zit, maar mischien inmiddels niet meer.

Börge
Moderator
Posts: 668
Joined: Thu Jul 31, 2003 3:05 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Börge » Tue Sep 21, 2004 10:29 am

Je kunt ook met virtual dub video bestanden naar div-x converteren. Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar xvid, die heeft een wat betere kwaliteit dan divx.
If I ever find my inner child I will shoot it.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Tue Sep 21, 2004 2:19 pm


User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Sep 21, 2004 7:57 pm

In de pro versie zit inderdaad spyware (Gain om precies te zijn, bekend van Gator), maar dat word wel eerlijk van tevoren ook gemeld.

Als je alleen de codec download met de player erbij zit die spyware er niet in.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Sep 28, 2004 1:12 pm

Na een 3 jaar dezelfde look is de RCC website vernieuwd. Grafisch is het fors verbeterd naar mijn idee, en er zijn wat zaken aangepast.

bereikbaar op:

http://www.rcc-robotwars.com of
http://robotwars.demon.nl

is beide hetzelfde.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Wed Nov 03, 2004 6:13 pm

Omdat ik de info toch net in heb lopen kloppen voor de DRG site dan ook maar meteen in mijn eigen site verwerkt.

Bij info, nu niet alleen info over het team maar ook over de robots. Niet spannend dus maar voor de volledigheid.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Fri Dec 10, 2004 5:19 pm

nieuwe site gemaakt , laat maar horen wat de experts er van vinden , commentaar mag dus , grtz ...
http://users.skynet.be/TeamADHD/
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Fri Dec 10, 2004 7:19 pm

best leuk,
alleen de geluidjes vind ik persoonlijk nogal overbodig om niet te zeggen vervelend....
En het feit dat je telkens op de tekst moet wachten is ook niet echt mijn ding....
Maar bon, ik ben blijkbaar nogal conservatief in zulke dingen.
Eén van de volgende weken gaan wij eindelijk ook eens onze site publiek maken en dan zal je wel zien dat wij nogal wat ze tegenwoordig met een modewoord " old school" noemen zijn.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Dec 10, 2004 7:40 pm

Ik haat geluidjes op een website. En als ze er al op moeten, dan met de OPTIE om ze aan te zetten, niet een optie om ze uit te zetten.

Maar goed, verder is de site wel ok.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
NaN
Posts: 131
Joined: Sun Feb 08, 2004 2:33 pm
Location: Dordrecht

Post by NaN » Fri Dec 10, 2004 9:17 pm

Commentaar:
  • De opmaak is fixed voor 1024x1024 (of zo).
  • Het intro scherm verteld niets, leuke plaatjes, dat wel. Maar door de frame omgeving kan je ze niet skippen. Een kort intro stukje over wat robotwars is zou leuk zijn.
  • Onder Firefox werkt eea niet lekker (alles is selecteerbaar en verwijst naar javascript:NSLMGlobalUp() )
  • In "What's New" staat in de linker balk 4x 'updated', maar wat is updated? Overigens ben je dan wel je menu kwijt, en dat gebeurt in meerdere subschermen.
  • Links verwijzen naar pagina's 'Under Construction': dan kan je beter geen pagina laten zien.
  • Er is geen duidelijk verschil tussen links intern en naar externe paginas
  • Links zijn niet onmiddelijk te onderscheiden van gewone tekst.
  • Pagina naar Hades 1 & 2 verwijst eigenlijk naar Hades 1 en linkt door naar Hades 2 (die niet direct in het menu staat)
  • Ik ben niet dol op die christmas-graphics, en die geluidjes, maar ja dat is gewoon niet mijn stijl. Ook de 'verschijnende' teksten, tsja...
  • Hades-1, Caesar, Brutus zijn blijkbaar retired, maar hebben ook hun eigen menu item: verwarrend.
  • Waarom in het engels? Ook nederlands zou toch wel leuk zijn!
Overigens, ik weet hoe moeilijk het is om een website te maken die iedereen mooi vind :wink:
DRG Webmaster

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sun Dec 12, 2004 5:23 pm

Het is wel een mooi stukje werk. Redelijk helder in gebruik.
Het is weer eens wat anders, onze webstekken moeten er niet allemaal hetzelfde uitzien.
Ik vind die kleine Kerst-dingetjes wel leuk, niet te opvallend (doet me eerder giechelen dan schaterlachen en dat bespaart me weer een krampbekkie).
En de geluidjes in plaats van animaties bij het navigeren over de knoppen vind ik leuk voor de afwisseling. Tot spijt van wie er anders over denkt, maar dit vind ik een leuk "techie" gedoe.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Mon Dec 27, 2004 9:31 pm

weer ff een update , ik maak site met webcreator , dit is een drag and drop programma , makkelijk , maar helaas een beetje beperkt qua keuzes , dus ook is het eigenlijk alleen geschikt voor i.e. , fixed inderdaad voor 1024x768 , de rest van je commentaar klopt redelijk , alleen ik vind een drukke site ( incl sounds) wel leuk , probeer het onlogische qua links e.d. nog eruit te halen ...grtz , marco
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
Henning
Posts: 618
Joined: Thu Aug 07, 2003 12:03 am

Post by Henning » Tue Dec 28, 2004 11:29 am

Site is nogal traag in gebruik... hou van sites waar het klik klik klik is en niet hoef te wachten op plaatjes met fade effecten ed...


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 35 guests