Zenith fff offline

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Tue Sep 09, 2003 7:02 pm

Ik weet niet of dit wel goed nieuws is. Maarja ik ben af en toe een beetje persimistisch :)
Iig wens ik je sterkte, want dat had ik nog niet gedaan geloof ik.
Ohja.. waarom heeft die jongen nog geen internet op zijn ziekbed????
Volgensmij moet hij nu toch aardige afkickverscheinselen hebben :)

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Tue Sep 09, 2003 7:03 pm

hopelijk vinden ze gauw de oorzaak ! wish him the best !! en zorg dat ie snel terugkomt ! een Forum zonder Z is geen forum !

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Tue Sep 09, 2003 8:10 pm

idd.Goed dat een negative uitslag positief is,hoop dat we nog meer van zulke berichten te horen krijgen,in ieder geval sterkte aan Z en familie,en dattie ons maar weer gauw mag lastig vallen met zijn geneuzel :wink: 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Fri Sep 12, 2003 5:19 pm

Ik ben er weer even...ik mocht met weekendverlof dus nu zit ik hier weer achter de comp. Zondagavond moet deze jongen weer terug in z'n ziekenhuisbed liggen.

Allereerst bedankt voor de kaarten. Een steuntje in de rug is nooit weg nietwaar :) . De muren voor en achter m'n bed zijn naast de kaarten ook behangen met tekeningen die ik deze 8 dagen gemaakt heb. Menig zuster/familielid van m'n zaalgenoot heeft niets anders dan complimenten voor het tekenwerk...ach ja...

Lichamelijk gaat alles nog goed. M'n linkerhand vind het echter leuk om constant voor seismograaf te spelen en evenwicht bewaren wordt moeilijker. Ook slaat de hoofdpijn soms toe, maar verder gaat alles goed.

Volgende week maandag krijgen we de EEG (hersenfilmpje die de hersenactiviteit laat zien) en de donderdag die daarop volgt de MRI scan (hetzelfde als de CT scan die al achter de rug is, maar wat verfijnder; de CT scan dient alleen om tumoren weer te geven).

Nogmaals bedankt voor alle steun ;)

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Fri Sep 12, 2003 6:52 pm

mooi om iets te horen van jou Z !! mischien onbeleefd om te vragen maar wat is er precies met je aan de hand ? hiermee bedoel ik niet of je weet wat je hebt maar wat was de aanleiding van uwe opname ?

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Fri Sep 12, 2003 7:30 pm

Wel op de eerste plaats klachten die op Januari dit jaar begonnen en sindsdien zijn verergerd (lichaamsuitval, erge hoofdpijn, geheugenverlies, taalproblemen, etc.) en op de tweede plaats het constant trillen van m'n linkerhand en m'n voeten bij langzame bewegingen...

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Sat Sep 13, 2003 12:27 am

Nou Z. ik hoop dat ze het snel vinden en het gewoon op kunnen lossen met een pillenkuurtje ofzo. :( succes en sterkte als je straks weer het zuikenhuis ben in moet.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sat Sep 13, 2003 12:58 am

das inderdaad zeer vervelend en frustrerend.. nu kan ik me een beetje proberen in te denken wat je voelt en ongeveer heb.. Z ik hoop dat ze volgende week een oorzaak vinden en dat je gauw de oude mag worden !

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sat Sep 13, 2003 9:42 am

We zijn blij weer iets van je te horen. Ik weet hoe vreselijk het is om "vage" klachten te hebben en maar niet te vinden wat het zou kunnen zijn. Ze moeten eerst een heleboel "klassieke" onderzoeken doen om uit te sluiten wat het niet zou kunnen zijn en daarna lichten ze je hersens door, en pas daarna gaan ze gerichter zoeken. Hopelijk vinden ze iets waar men wat aan kan verhelpen en wat zeker niet levensbedreigend is. Je familie heeft helaas al genoeg meegemaakt op dat vlak. Dus sterkte aan iedereen ! Dikke kussen en stevige knuffels aan je ouders ! En vooral aan jou.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Be (or not)
Posts: 812
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:05 pm

Post by Be (or not) » Sat Sep 13, 2003 10:21 am

Hee Z. echt goed om van je te horen ja :D
Heel veel succes als je zondagavond terug gaat. Het zal niet makkelijk zijn, maar weet dat er mensen aan je denken!
Ik hoop dat ze heel snel gaan ontdekken wat er nu aan de hand is met je, en dat er een goede en eenvoudige oplossing voor is.
knuffel,
Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.

Twisted Mindz
Posts: 12
Joined: Mon Aug 04, 2003 8:02 pm
Contact:

Post by Twisted Mindz » Sat Sep 13, 2003 11:06 am

Hoop dat ze snel vinden wat het is, maar hoop nog meer dat het niet ernstig is.
Sterkte Z en familie.
Twisted Metal has gone INZAYNE!

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Sat Sep 13, 2003 1:41 pm

Sterkte Z.En wat er ook gebeurt,we blijven altijd een grote familie.Dat je dat niet vergeet.We zijn wat dat betreft net de Tros. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sun Sep 14, 2003 4:51 pm

Ik lees dit weer eens veel te laat. Maar alsnog sterkte Z en ik hoop dat ze snel weten wat er loos is, met een spoedige genezing.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Mon Sep 15, 2003 8:35 pm

Ook hier een trage reactie, maar dat is voor mij haast normaal :oops:

Gregory, ik hoop dat je bij je volgende thuiskomst uit het ziekenhuis mag blijven, met een oplossing voor je klachten.
Euhm...

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Ontslagen!

Post by Zenith » Thu Sep 18, 2003 3:05 pm

Goed nieuws; ik ben ontslagen uit het ziekenhuis en de EEG/MRI scans hadden allebei niets aan te tonen. De weg van het onderzoek gaat nu verder met bloed- en urineonderzoek. De zwaarste ziekten zoals kanker of epilepsie zijn nu allemaal uitgesloten dus reden tot echte zorgen is er niet meer, ware het niet dat het uitermate irri blijft om na twee weken in het ziekenhuis te hebben gelegen nog niet te weten wat er aan de hand is...maar ja...

Nu kan ik jullie tenminste weer lastig gaan vallen 8)

;)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 45 guests