hoe nu verder :?: :?:

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Locked
User avatar
boris
Posts: 130
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:40 pm
Location: vijfhuizen ligt vlak bij haarlem en dat ligt weer bij amsterdam in de buurt
Contact:

hoe nu verder :?: :?:

Post by boris » Sat Mar 13, 2004 11:05 pm

dit is volgens mij en heel hard onderwerp hier maar is robotwars aan het uitelkaar aan het vallen?? :?: :?: want het word niet meer uitgezonden en volgens mij worden er ook weinigger live events gehouden
gegroet boris
kijk op http://www.ap-clan.tk

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Re: hoe nu verder :?: :?:

Post by TKR » Sat Mar 13, 2004 11:09 pm

boris wrote:dit is volgens mij en heel hard onderwerp hier maar is robotwars aan het uitelkaar aan het vallen??
Is het al een tijdje, maar er zijn geen zenders die het nog eens willen proberen. De kijkcijfers zijn veels te laag, waarschijnlijk is dat door het te veel herhalen van afleveringen en door onregelmatige uitzendingen.
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sat Mar 13, 2004 11:17 pm

RobotWars is al dood aangezien Mentorn ermee gestopt is. De sport zelf is verre van overleden, dat bewees de clubdag vorige week wel.

Peter Tieleman
Posts: 43
Joined: Thu Jan 22, 2004 4:19 pm

Post by Peter Tieleman » Sun Mar 14, 2004 8:59 am

Maar SBS 6 zendt elke zaterdag nog wel heel even battlebots uit.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Mar 14, 2004 9:22 am

Ga er maar vanuit dat Robot Wars®, op tv, niet meer bestaat. Er zijn echter nog voldoende liefhebbers die gewoon doorgaan.
In Groot Brittanië heeft de FRA meer dan 100 leden. Er zijn daar een aantal organisatoren met arena die zorgen voor evenementen. Je kunt er bijna elke twee weken aan de bak.
Hier heeft DRG nu ruim 40 leden, dat is al meer dan vorig jaar en ik verwacht nog een, kleine, groei. Een aantal van ons onderzoekt hoe we een mooie arena bij elkaar kunnen krijgen om echte gevechten te houden. Vanuit organisatoren van evenementen en bedrijven is nog steeds belangstelling om ons met demo-arena uit te nodigen om demonstraties te verzorgen.
In Duitsland is een kleinere vereniging (GRA) bezig hetzelfde te doen met dit jaar, hopelijk, twee grote evenementen waarvan er 1 een tv-serie met meer dan 10 heats á la Robot Wars® op moet leveren.
Internationale samenwerking tussen FRA, GRA en DRG zal de komende weken uirgewerkt worden, verwacht ik. Er zijn nu beginnende ideeën om een Europees Kampioenschap op te zetten maar daar moet nog uitgebreid over gesproken worden.
Er zijn nieuwe bouwers en oude rotten hun robots aan het opknappen of nieuw bouwen. DRG kan dat ondersteunen en bevorderen en samen kan onze hobby tot iets leuks, gezonds en zelfs groots uitgroeien. Onze kracht ligt in samenwerking; iedereen helpt iedereen met bouwruimte, onderdelen, ideeën, tips, transport, slaapgelegenheid enzovoort. Dus, kom kijken bij clubdagen, evenementen en demo's, nem je robot(onderdelen) mee en geniet van een uitdagende hobby waarin je je zelf fantastisch kunt ontwikkelen op creatief, technisch en organisatorisch gebied. :)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
boris
Posts: 130
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:40 pm
Location: vijfhuizen ligt vlak bij haarlem en dat ligt weer bij amsterdam in de buurt
Contact:

Post by boris » Sun Mar 14, 2004 11:08 am

lekkere pep talk :D
gegroet boris
kijk op http://www.ap-clan.tk

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Sun Mar 14, 2004 12:03 pm

En gelukkig ook de planning die redelijk goed aan het lopen is.

Pep talk ja.
Hier heb je pep talk en reclame.

Heb je het nu wel gezien met weer een race auto of boot?
Zijn je schaalmodellen echter dan echt?
Is een stratosferisch schaalvliegtuig je laatste aanwinst en vind je het weerom meer van hetzelfde.

Dan word het tijd voor een nieuwe uitdaging. Op basis van de RC kennis die men heeft, maar dan gecombineerd met grof industrieel geweld en de menselijke creativiteit der vernietiging.
Oftewel, vervoeg de kleine elite die men Roboteers noemt en bouw een gevechtklare mechanische gladiator. Zoals bekend van het populaire TV programma, Robot Wars


Dit naar aanleiding van een uitspraak gedaan door onze voorzitter Marien
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sun Mar 14, 2004 12:15 pm

ja, gewoon lekker doorbouwen, krijg je vast wel eens de kans om het op te nemen tegen de "groten" (as seen on TV*)

:)

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Sun Mar 14, 2004 12:18 pm

Mooie text om bij modelbouw winkels aan de muur te plakken Mario!
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sun Mar 14, 2004 12:46 pm

Voor mij is de vraag "hoe nu verder" een beetje overbodig.

Als je een robot aan het bouwen was met als enig doel je gezicht op de tv te krijgen ben je naar mijn idee met de verkeerde instelling aan deze hobby begonnen.

Toegegeven, het is een leuke toevoeging aan de sport om een evenement te hebben dat werd uitgezonden, want het zorgt voor extra publiciteit, maar er zijn honderden sporten die het ook prima redden zonder.

Dus hoe nu verder? Voor mij net zo als wanneer er wel een robotwars zou komen, er is voor mij in ieder geval geen verschil.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
boris
Posts: 130
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:40 pm
Location: vijfhuizen ligt vlak bij haarlem en dat ligt weer bij amsterdam in de buurt
Contact:

Post by boris » Sun Mar 14, 2004 12:50 pm

ik had dacht ik een aan trekkelijke titel bedacht zodat mensen denken ow ff kijken en dan gaan ze meestal mee debaterenen hoenu verder slaat op hoe nu verder met drg want ik had gehoort dat het uit elkaar ging vallen maar dat blijkt niet zo te zijn dus
gegroet boris
kijk op http://www.ap-clan.tk

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sun Mar 14, 2004 1:06 pm

boris wrote:ik had dacht ik een aan trekkelijke titel bedacht zodat mensen denken ow ff kijken en dan gaan ze meestal mee debaterenen hoenu verder slaat op hoe nu verder met drg want ik had gehoort dat het uit elkaar ging vallen maar dat blijkt niet zo te zijn dus
Dus slotje :). De gegeven antwoorden van o.a. de DRG voorzitter lijken me meer dan duidelijk.

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests