robot maken

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Mar 03, 2004 7:20 pm

owja. jorix was er trouwnes al uit.. Robotwars was te duur voor zijn school project..

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Wed Mar 03, 2004 10:25 pm

Jeroen wrote:Mischa ooit gehoort van Sarcasme..
Ik ben niet de persoon die mensen De grond in trapt sterker nog ik help ze al Al tijden!
Sommige mensen zullen dat niet als zodanig beseffen en denken dat het afgekat serieus is.Misschien is het slimmer om een potentiele bouwer eerst even kennis te laten maken met het reilen en zeilen op het forum.(en dan evt.alsnog afkatten, als daar een geldige reden toe is;))Wij zijn ooit ook begonnen en ik weet van mezelf dat ik liever 10 domme vragen teveel stel dan 1 te weinig(ik kan meestal moeilijk de weg vinden op de digitale snelweg).
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Mar 03, 2004 10:40 pm

Greasy claw Ruud wrote:
Jeroen wrote:Mischa ooit gehoort van Sarcasme..
Ik ben niet de persoon die mensen De grond in trapt sterker nog ik help ze al Al tijden!
Sommige mensen zullen dat niet als zodanig beseffen en denken dat het afgekat serieus is.Misschien is het slimmer om een potentiele bouwer eerst even kennis te laten maken met het reilen en zeilen op het forum.(en dan evt.alsnog afkatten, als daar een geldige reden toe is;))Wij zijn ooit ook begonnen en ik weet van mezelf dat ik liever 10 domme vragen teveel stel dan 1 te weinig(ik kan meestal moeilijk de weg vinden op de digitale snelweg).
Ooit bij nagedacht dat er nog andere manieren zijn om met mensen in kontact te komen? Mail PM Msn bv..
En ja die gebruik ik ook..

Börge
Moderator
Posts: 668
Joined: Thu Jul 31, 2003 3:05 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Börge » Wed Mar 03, 2004 10:46 pm

Dit topic gaat nergens meer over, slotje dus.
If I ever find my inner child I will shoot it.

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests