wie wil ff vechten....?

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Thu Feb 26, 2004 3:36 pm

Ik vindt het een beetje stom dat iemand die nu (zo goed als) gaat stoppen met robotwars iemand ,die toch z'n best probeert om een robot af te maken, gaat beledigen. Laat hem die robot nou gwn afwerken op het tempo dat ie kan, ipv van heel te tijd comentaar te geven. En ja, ik ben misschien niet zo heel erg actief bezig met robots, maar ik bouw rustig verder....

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Sat Feb 28, 2004 2:29 am

Kenshee. Het is gewoon zonde dat er ergens een robot staat weg te rotten.

Toen die oproep kwam van de mannen van team helhound reageerde ik niet.
Om de simpele reden dat ik van mezelf dacht dat ik te weinig kennis ervan had...
En dat die mannen die robot niet aan mijn zouden doneren.
Maarja nu te laat.

Wist ik veel dat ze zo naief waren.......

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sat Feb 28, 2004 1:47 pm

En als TKR nou eens Hellhound aan het DRG zou doneren, in ruil voor hulp bij zijn eigen robot ? Dan hebben we er weer een event-bot bij en zal zijn eigen robot eindelijk eens volledig af kunnen geraken... :?: :?: :!:
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sat Feb 28, 2004 2:03 pm

Lijkt mij een goed plan.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Sat Feb 28, 2004 2:07 pm

Het zou best aardig zijn, maar het is aan TKR. Ik kan me best voorstellen dat hij nogsteeds het plan heeft om hem af te maken. Het is een kwestie van tijd om te zien of hij dat ook echt doet, of dat hij zich geroepen voelt om het project door te geven.
Als hoe dan ook de robot af komt lijkt me dat prima. Maar er mag onderhand wel eens iets gebeuren.

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Sat Feb 28, 2004 4:01 pm

Ik ga Hellhound zelf afmaken. Zelfde geld voor Playmate, ik wil het zelf doen met zo weinig mogelijk hulp.
Dat er veel mensen denken dat het te lang duurt snap ik wel, want t duurt ook lang, maar het gaat voorlopig nog langer duren.
Dus of face it of ignore it.

Ik heb geen zin in gezeik over Hellhound. Dat is nu mijn pakkie an, en zo zal t ook blijven.
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

User avatar
FLEA
Posts: 54
Joined: Wed Aug 20, 2003 2:19 pm
Location: Zoetermeer

Post by FLEA » Sun Feb 29, 2004 8:29 pm

Zoals ooit een battlebot expert schreef: "Beter niet deelnemen aan een event dan deelnemen met een robot die niet af is".
TKR, Neem de tijd....

Flea

P.S. Tijd is relatief :wink:

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Sun Feb 29, 2004 8:41 pm

FLEA wrote:Zoals ooit een battlebot expert schreef: "Beter niet deelnemen aan een event dan deelnemen met een robot die niet af is".
TKR, Neem de tijd....

Flea

P.S. Tijd is relatief :wink:
Ben ik het niet mee eens!

Aan demo's kan je perfect deelenem als je robot niet klaar is..
Leer je direct een aantal zwakke punten kennen

User avatar
FLEA
Posts: 54
Joined: Wed Aug 20, 2003 2:19 pm
Location: Zoetermeer

Post by FLEA » Sun Feb 29, 2004 9:53 pm

Zwakke punten kennen? Leuk als je gesloopt wordt omdat je niet op volle kracht kunt gaan :wink:

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Sun Feb 29, 2004 10:11 pm

FLEA, als je het nog niet doorhad gaat men in live events heus je bot niet afslachten als er iets niet werkt, live events zijn 'vriendelijk' en worden vaak gebruikt om te leren rijden en de fouten uit een ontwerp te halen.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sun Feb 29, 2004 10:14 pm

Een robot is nooit af!!!

Ik ben het met Jeroen eens dat je het meeste leert tijdens een demo. Ook al is je robot niet af. Daar houden de meeste soms wel rekening mee. 8) Hoe vaak ik al niet gereden heb met AK zonder dat die af was. Ik heb daar weinig schade aan overgehouden. TAN heb ik de 2nd Dutch robotwars ingestuurd zonder dat ik er ooit echt mee gereden had. En geloof me, dat is niet aan te raden. Dan kun je beter wat oefenen tijdens events en demo's.

En je moet maar zo denken: ''Can we fix it?, Yes we can!!"
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sun Feb 29, 2004 10:51 pm

kos wrote:TAN heb ik de 2nd Dutch robotwars ingestuurd zonder dat ik er ooit echt mee gereden had. En geloof me, dat is niet aan te raden.
Hij wist het bier echter maar al te goed te vinden! 8) Mag de P.C.P hem bij tijd en wijle effies lenen? :D
Hoe dan?

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sun Feb 29, 2004 10:59 pm

Tja bier zoeken. Ik ben met de fles groot gebracht! 8)
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
FLEA
Posts: 54
Joined: Wed Aug 20, 2003 2:19 pm
Location: Zoetermeer

Post by FLEA » Mon Mar 01, 2004 1:59 pm

Kenshee schreef:
FLEA, als je het nog niet doorhad gaat men in live events heus je bot niet afslachten als er iets niet werkt, live events zijn 'vriendelijk' en worden vaak gebruikt om te leren rijden en de fouten uit een ontwerp te halen.
Weer wat geleerd! Ik dacht namelijk dat de gevechten waren om te winnen en niet om te oefenen. Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd....

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon Mar 01, 2004 2:14 pm

Sommigen onder ons kunnen zich daarover wel een beetje opwinden ja. Het is namelijk de gewoonte om als "gentlemen" aan een live-event deel te nemen, vooral als dat evenement 2 dagen moet duren. Waar haal je anders genoeg robotten vandaan om het publiek mee te plezieren als iedere wedstrijd "tot ter dood" is ?
Neen, op live-events is het normaal gezien alleen maar wat beuk- en duwwerk tenzij de deelnemers anders afspreken. Je kan winnen... als de ander uitvalt, als je veel "aggresiever" (lees: vaker) aanvalt, als je je robot duidelijk goed onder controle hebt... het blijft leuk en kameraadschappelijk want we testen allemaal onze robotten daar.
En het publiek weet niet beter :twisted: dan dat het ècht is, en hèftig, en bruut en tsjakkaaah... 100 kg zware machines die tegen elkaar aan knallen blijft een indrukwekkend zicht.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 34 guests