SMS

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

SMS

Post by MJM » Mon Nov 30, 2009 10:32 pm

Heeft hier iemand kennis van / ervaring met het opzetten van een sms-dienst? Ik verander van telefoonabonnement en maak het grote tegoed liever over aan 06-DRG dan dat die in de winst van mijn provider komt.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Dec 01, 2009 12:02 am

Weet niet wat je tegoed is.. maar denk dat zo'n dienst wel meer kost...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Dec 01, 2009 7:12 am

Er zijn van die diensten maar dat zal niet vanaf je normale abonnement verstuurd worden. Je kan je online gewoon bij een bedrijf inschrijven en dan een x aantal smsjes per maand versturen.

http://www.budget-sms.nl
http://www.skymobile.nl/
http://www.1601sms.nl/
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Dec 01, 2009 8:35 am

Nee.. Marien wil een sms-ontvangst dienst hebben. sms je daar heen kost het sms-je 10eu bv.

Niet een dienst die je goedkoper laat sms-en dan je provider.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Dec 01, 2009 9:40 am

Met een sms dienst denk ik aan via de sms veel mensen tegelijk bereiken met bijvoorbeeld reclame.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

nixnax
Posts: 37
Joined: Wed Nov 04, 2009 4:00 pm
Location: den haag

Post by nixnax » Tue Dec 01, 2009 5:17 pm

ja die dingen zijn eigenlijk alleen voor mensen met beltegoed en oude orange abo (zo ver ik weet) dan ken je je tegoed er doorheen werken maar bij bijvoorbeeld hi sms je dan en gaan je sms wel op maar kost et je toch nog extra geld omdat betaal sms niet uit bundel gaat :(

staat weer tegenover dat orange waarbij et wel ken ook beltegoed onbeperkt geldig blijft en aangezien je toch maar deel terug krijgt is da helemaal niet zo handig

en dat sms naar veel mensen tegelijk sturen dat gaat via internet of via een tel die dat toevallig kan (meestte is max 20 ontvangers die je apart in moet vullen) kraad overigens wel aan om via internet te doen anders zit je hele dag telefoonnrs over te nemen en losse sms te sturen als er wat mis met de tel is
en dat is niet prettig trust me lol

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Tue Dec 01, 2009 5:29 pm

Ik vind het ook niet prettig om mij door een tekst te worstelen zonder leestekens en hoofdletters, zodat ik niet weet waar een zin begint of eindigt. Afkortingen doen ook pijn aan mijn ogen. Sorry hoor, maar op een forum verwacht men wel leesvoer en geen puzzels. :?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
wisefire
Posts: 228
Joined: Thu Aug 25, 2005 3:40 am
Location: Schagen

Post by wisefire » Tue Dec 01, 2009 6:39 pm

Het is inderdaad wat lastig leesbaar, nixnax. Het zou prettig zijn als je ff wat "langzamer" probeert te tikken, ff adem halen, om het zo maar te zeggen.

Wat betreft een sms dienst, wordt dat niet buiten de bundel gerekend/betaald.
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Dec 01, 2009 7:12 pm

Ik heb 1 keer via hotsms.com mijn beltegoed opgemaakt. Gewoon elke keer nummer draaien om sms tegoed op te hogen. Nadeel is dat ik zoveel smsjes had dat ik 3 jaar later er nog van over had.

De tweede keer heb ik het via www.thoorn.nl gedaan. Nummer was geblokkeerd maar binnen 1 dag kreeg ik een nieuw nummer door. Je raakt wel een deel kwijt aan het 0900-nummer maar een groot gedeelte toch terug gekregen.

Ik heb wel in beide gevallen een contract waarbij alles uit 1 bundel betaald werd.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Fri Dec 04, 2009 9:35 pm

Ik heb me aangemeld bij Thoorn, maar nog geen reactie ontvangen...
Oeps: ik zie net dat ik een verkeerd e-mailadres heb geregistreerd. Nog maar eens proberen :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Dec 15, 2009 11:50 pm

Het is helemaal goed gekomen. Van €170 beltegoed heb ik de helft kunnen redden.
Thoorn werkt. Service en hulp zijn goed. Betaling is vlot.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests