BNN Series 2 digitaliseren ?

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

BNN Series 2 digitaliseren ?

Post by WJ » Fri Aug 14, 2009 10:25 am

Heeft iemand dat al gedaan ?

Voor de meneer die graag die robot wiki wil completeren !

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Fri Aug 14, 2009 10:25 am

Ik wil er ook wel een copy van.. Heb geen videorecorder :')
What goes up must come down...

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Fri Aug 14, 2009 11:05 am

Ik was weken terug begonnen met een paar tapes van Mischa. maar na het wat voller lopen van m'n HDD's bewn ik niet verder meer gegaan om de afleveringen in hoofdstukken op te delen en te branden...
zoveel te doen.. zo wijnig tijd...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Fri Aug 14, 2009 11:08 am

niet onderverdelen dan...

elke tape 1 bestand, hup naar dvd, en distribueren :)

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Fri Aug 14, 2009 11:16 am

Verdelen is normaal niet het grootste probleem.. Waar ik meer moeite mee heb is het binnen halen van de zooi.
1 tape heeft meerdere afleveringen, en die moet je zeker scheiden. en binnen een aflevering de hoofdstukken maken is wel zo leuk. Maar alleen bij de eerste wedstijden de robot namen zetten, anders zie je bij de semi enz al wie er mee doen... toch? Ook al is het toch al bekent.
En met het binnen halen zit je er ook mee dat je de boel in de gaten moet houden want als de video stopt gaat de PC gewoon verder.. en dat is zonde van de tijd en opslagruimte.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Fri Aug 14, 2009 11:31 am

? Ik heb deze week nog de finales van serie 2 bekeken. Van cd...
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Fri Aug 14, 2009 11:51 am

heb je de rest ook op cd dan Marien ?

En Niels, ik kan niet geloven dat je niet een periode van 65 minuten opnametijd aan kunt geven.
of dat je het niet kunt starten en daarna weer uitzetten.

En nee, onderverdeling hoef je neit te doen, prioriteit is digitaliseren.
dan zijn er altijd wel mensen die het onderverdelen in de hand nemen.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Fri Aug 14, 2009 12:05 pm

dat kan ook best, maar als je niet weet hoelang een aflevering is (ok.. 1 keer kijken en ze zullen wel even lang zijn en je kan het instellen) maar gewoon op de hand de opname starten en stoppen is het best vrees ik. zeker omdat de tv kaart nog wel eens wat afstem moeite heeft op het input kanaal. dat zijn dus dingen voor in het wekend als ik toch in bed lig... helaas de laatste tijd niet echt meer van gekomen, ik kan het gebruiken...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Fri Aug 14, 2009 12:15 pm

Ik heb ook de aflevering met Gravity, TAN, Scrap-II-saur (goeie lijst), meer niet. Ik denk dat Niels dC de cd's toen gemaakt heeft.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Fri Aug 14, 2009 8:38 pm

woohoo !!!
doe mij die eens ;)

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sat Aug 15, 2009 7:21 am

Ik vind het belangrijker dat die troep op youtube komt evenals alle wedstrijden die wij zelf hebben gehouden met een directe link naar deze website en vanuit deze website naar de filmpjes.
Hoe dan?

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sat Aug 15, 2009 9:11 am

Laatst zijn alle RW filmpjes, op last van Mentorn, van Youtube verwijderd. Dus dat kunnen we beter niet doen. Onze eigen films kunnen er natuurlijk wel op. Sommige staan er al. Anderen (Moergestel?) nog niet.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Sun Aug 23, 2009 11:57 am

@Marien, heb jij de mogelijkheid een kopietje te maken van de BNN Series 2 en die naar mij op te sturen?

Zijn andere mensen mogelijk in het bezit van de andere Robotwars Series? Ik wil kijken of ik aan alle Series kan komen, heb momenteel enkel Series 7. (ik heb de mogelijkheid om een videoband om te zetten naar een digitaal bestand)
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Aug 23, 2009 12:30 pm

Serie 7 is geheel digitaal opgenomen door Niels dC. Van DRW1 en 2 heb ik alle banden en, zoals bovengenoemd, een paar op cd. Ik probeer deze week die cd's te kopieëren en naar Inventor en WJ te sturen. Spreek me er gerust op aan.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Sun Aug 23, 2009 1:17 pm

Ik heb nog ergens wat DVD's liggen die ik van lisette gecopieerd heb. Het kan even duren, maar ik kan er wel naar zoeken.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests