FRA vergaderingen 2009

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

FRA vergaderingen 2009

Post by leo-rcc » Tue Jan 06, 2009 10:23 am

Hoi allemaal,

In Januari is er een vergadering van het FRA bestuur en commissieleden waar ik ook naar toe ga. Zijn er nog onderwerpen die iemand van de DRG op de agenda wil zien?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
wisefire
Posts: 228
Joined: Thu Aug 25, 2005 3:40 am
Location: Schagen

Post by wisefire » Tue Jan 06, 2009 6:09 pm

nou, ik vroeg me af hoe, wat en of er nog plannen zijn om robot wars in een of andere vorm weer terug op de tv te laten komen, bij discovery bijvoorbeeld.

tis maar een gedachte speling, maar wellicht heeft het FRA daar ook ideeen over...
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc

User avatar
Edwin
Posts: 504
Joined: Sat Sep 11, 2004 7:36 am
Location: Rotterdam

Post by Edwin » Tue Jan 06, 2009 7:28 pm

Nu moet ik zeggen dat ik het robot wereldje in GB in echt gevolgd heb, maar misschien A123 ed.
It is just a machine!!!

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Jan 06, 2009 9:40 pm

wisefire wrote:nou, ik vroeg me af hoe, wat en of er nog plannen zijn om robot wars in een of andere vorm weer terug op de tv te laten komen, bij discovery bijvoorbeeld.

tis maar een gedachte speling, maar wellicht heeft het FRA daar ook ideeen over...
Dat is niet iets waar de FRA zich mee bezig houd. Wellicht dat een Roaming Robots of een Robots Live plannen heeft, maar daar ga ik niet van uit.
Edwin wrote:Nu moet ik zeggen dat ik het robot wereldje in GB in echt gevolgd heb, maar misschien A123 ed.
Bedoel je iets specifieks? A123 is ondertussen al toegelaten in alle gewichtsklasses.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Tue Jan 06, 2009 9:49 pm

Voorstel om buitenwanden van de arena te verbinden met de binnenarena zodat de poten niet wegschuiven?
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Jan 06, 2009 10:51 pm

Dat is sowieso iets wat ik wel met Jonno wil bespreken, maar feitelijk is dat Roaming robots.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Jan 16, 2009 7:15 pm

Ik vertrek vandaag naar Mario en morgenochtend naar de boot voor de vergadering. Mocht er wat zijn dat je op het laatste moment nog toe wil voegen aan de vergadering kan je mij bereiken op mijn zakelijk email adres dat ik in het achterkamertje zet.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Feb 01, 2009 12:40 am

Binnenkort zijn de verkiezingen voor een aantal bestuursleden van het FRA. Iedereen die in 2008 lid was en/of het is in 2009 (nu) heeft stemrecht. Gebruik die mogelijkheid! DRG (bestuur en Roboteers) steunt het FRA; internationale samenwerking is belangrijk. Wij hebben veel invloed op wat het FRA doet, wanneer velen van ons lid zijn. Hiermee geven we Leo ook veel steun wanneer hij de Engelsen weer eens de weg moet wijzen :-)
(Her)inschrijfformulier is hier te downloaden. De betaling van buiten UK wordt meestal soepel (eventueel gezamenlijk) geregeld. Volgens mij is GBP10 nu €10.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Jeroen and 13 guests